Tips Ketika Travel Atau Perjalanan Jauh

​Saya jarang travel, 

Tapi bila sekali balik kampung, fuhh…gembiranya rasa hati

perjalanan jauh tak  ku rasa

kerna hati sangat dembira..hahaha

Johor ke Kedah (8 JAM-12 JAM) nanti balik Kedah ke Johor pulak..24jam dlm perjalanan sahaja…huhuhuhu

Gembira ye lah kan, tapi nak lalui dalam kereta tu boleh kate boring, kematu, sakit pinggang, penat, anak2 lah merengek dan macam2 lagi lah).

Sebab tu saya mesti bawa Vitamin untuk membantu satu family, tidaklah sakit sangat nak lalui semua tu.

Segala stok vitamin yang ade bawa jew travel sikit2.

Packing cantik2 untuk seminggu..

Senang lah kan travel..eh nak taruk vitamin kat mane meh saye tunjuk bekas vitamin yang cantik..bertingkat2

Boleh taruk susu, snek, jajan anak2 vitamin cantik tau tengah promotions sekarang ni..

Pm lah kalau berminat
#tsunamishaklee

#bisnesdirumah

#tim6owesome

#fjmfamilies

#lifeamazing